8 mars 2010

Pratat med hon som gjorde Kalla fakta med mej bland annat

Idag ringde jag Sofia Hartung för kalla fakta i tv4. Hon svarade inte och jag tänkte skit samma. Sedan nu eftermiddags så ringde hon mej, vi pratade en lång stund. Hon var mammaledig men tyckte att "vi" (Alla som kan) skall fortsätta i media och göra något av den kritiken som vi har mot RPK och Socialstyrelsen.

Hon skulle fundera på hur vi kan gå vidare i tv4 och få rätten på vår sida. Jag skall ringa henne om 1 vecka och då skall hon funderat över om tv4 kan göra något mer.

Sedan fick jag svar från webbredaktionen för Kvällsöppet med Ekdahl, som jag mailade igår. Dem svarade att jag skulle kontakt självaste programmet. Och det har jag gjort nu också.

Vi får se vad som händer fram över.

Mvh Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar