6 december 2009

Ridning och julpyntning:)

Först kl 8 imorse så kom Bellmans ägare Lina och hämtade mej. Vi åkte då och släppte ut hästarna och efter det satte vi igång och mocka. Sedan när allt var klart med mockning och fodring så åkte Lina hem och jag hämtade Bellman i hagen för en ridtur.

Han var helt underbar och rida idag:)....mjuk och fin, jag e så glad att jag hittat en så goo o snäll häst att rida några dagar i veckan.

Sedan efter lunch så kom mamma o hennes sambo hit med alla mina julsaker. Det e nu jättefint i min lägenhet, stjärnor, ljusstakar och tomtar lite här och var:).... Det e så mysigt i min lägenhet nu.
Efter det så åkte vi ner till en restaurang/pizzeria och åt fläskfile Oscar med bearneisås, räkor och potatis. Man blev riktigt mätt för det var mkt mat på tallriken. Gott var det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar