4 december 2009

Magproblem och lite annat

Ja nu har jag varit inne med en förbannad förstoppning på lasarettet i Ystad igen. Låg inne mellan lördag och torsdag denna veckan. Det e "bara" sjunde gången jag e inne för min mage nu. Skall den inte sluta bråka med mej? Jag vill att den skall göra det i alla fall....

Sedan så kunde jag ju inte rida Bellman i veckan som jag skulle gjort oxå. Men jag skall till honom på söndag. Har faktiskt saknat att vara i stallet nu när man har börjat med hästarna igen:).. Det e så fridfullt att vara hos djuren, men blir lugn och bara är, ingen som ställer krav och man bara njuter av tillvaron. Jag har alltid sedan jag var 5 år tillbringat mina dagar på hästryggen och det har jag mina föräldrar att tacka för. Utan mina föräldrars hjälp hade jag inte fixat det. Mamma har ju hjälpt mej med hästarna eftersom pappa min tyvärr e allergiker mot pälsdjur:(... Jag har nästan hållt på med ridningen i 20 år.
Vad tiden bara rinner iväg.

Jag hade igår varit på Friaborgs Behandlingshem i 3 månader. Tiden rinner iväg här också måste jag tyvärr säga. Den går alldeles för fort känns det som. Sedan skall jag och mina kontaktpersoner med chef för friaborg ha återrapportering till min uppdragsgivare på onsdag. Nervös och förväntansfull. Får se vad dem säger om mej.... Vet inte så mycket hur dem tänker och tycker?!
Jag tycker iaf att det gått betydligt bättre på sista tiden. Jag e nöjd med mina senaste veckor som varit, jag tror också att mina Kp e nöjda?!

/ Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar