10 november 2009

Verkligen den roligaste dagen på länge:)


Ja då har man varit och ridit på Carmen igen. Det var så UNDERBART så det e svårt att beskriva det. Hon e ju 21 år på pappret, men verkligen inte när man rider henne. Hon e så pigg och framåt, det e så roligt att hon har all glöd och vilja kvar fast att hon e gammal. Inte ett grått hår någonstanns på kroppen... Det e otroligt!!


Jag har inte hoppat någon häst på 2 år, men när jag satte mej på Carmen så kändes det som att det var igår jag satt på henne. Jag red henne som jag gjorde för 2 år sedan. Direkt jag bara satte mej på henne så hittade jag nycklarna utan att tänka på det. Hon var som sist jag satt på henne.


Nu hade hon ju lite gräsmage, men det e ju inte så lustigt när man har gått på bete hela sommaren. Men hon e otroligt fräsch för att vara 21 år gammal.... Jag e så GLAD o LYCKLIG att hon e så fin och glad:)


Det var nästan så att jag fick tårar i ögonen när jag satte mej på henne. Jag var så LYCKLIG av att få rida henne så jag hittar knappt orden för det....


/ En MYCKET glad Camilla


ps: Sedan har jag varit och fått vaccinet mot svininfluensan idag oxå, har inte ont eller mår dåligt ännu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar