4 november 2009

Rond idag

Ronden har jag precis varit inne på, det gick bra men tyvärr så höjde läkaren någon medicin igen, och jag vill egentligen inte ha mer medicin än vad jag hade, men jag mår inte bra för tillfället så då fick jag gå med på att han höjde den...

Sedan fick jag idag läkarintyget till att jag kan köra bil nu när jag tar en speciell medicin som tyvärr e narkotika klassad. Det e bättre att ha ett intyg i plånboken på att man tar den medicinen om man skulle bli stoppad av herr polis när man e ute och kör:)...

Sedan skrev han idag också intyg om att jag behöver Godman. Det kommer bli bra hoppas jag. Det tar så stor krafft från mej med alla räkningar och papper hit och dit, jag orkar inte det för tillfället.

Jag måste kunna lägga fokus på mej själv istället för att bli helt "blå" av alla räkningar och papper....!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar