14 november 2009

Mår inte så bra tyvärr....

Jag har dagar där jag mår riktigt dåligt, dagar där jag inte vet vart jag skall ta vågen någostanns. Jag känner bara hur mycket fel jag gör hela tiden. Jag vill göra rätt för mej och det e för att jag skall kunna ta hand om mej själv på bästa sätt också. Jag som alla andra gör fel ibland, men samtidigt e det så att jag har väldigt svårt att berömma mej själv och andra. Allra mest har jag svårt att klappa mej själv på axeln och säga att jag gjort något bra idag.
Jag har en bok där jag varje dag skall skriva 3-5 saker som jag gjort bra varje dag. Jag lyckas för det mesta att skriva minst 3 saker. Det e också så att det tom hände att det blir mer än 5 saker som varit bra en dag. Det känns bra ändå att jag försöker hitta saker som varit bra även om det kanske inte e så stora saker det handlar om.

Det kan vara saker som att: Jag vann yatzy turneringen ikväll, DBT:n gick bra, kontaktsamtalet gick bra med mera.

Det e inte lätt att leva i denna värld som vi lever i. Det klart att det finns människor som har det MYCKET värre än vad vi har. Men samtdigit måste man tänka på hur man själv vill leva och lever.

Vill bara säga att jag älskar alla som älskar mej! Det finns många människor som betyder så mycket för mej, men tyvärr älskar jag inte mej själv lika mycket som andra älskar mej.

Kram på er / Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar