1 november 2009

Lite bättre idag

Sov hela natten efter att ha haft en riktigt jobbig gårdag. Sedan innan middagen så gick jag och en personal ut och gick en lång runda, det var jätteskönt och vi pratade hästar hela timmen vi var ute. Hon rider oxå så det e kul att promenera med henne för man tänker inte på det som e jobbigt när man pratar om något som e roligt....

Funderar på att börja på "friskis o svettis" imorron. Min ansvarige sjuksköterska jobbar som ledare för passen på "friskis o svettis" här i Simrishamn. Det ligger bara en liten bit härifrån också + att det e en annan klient som också går där, så vi kan åka tillsammans.
Får se om jag gör det... Jag måste börja röra på mig på ett eller annat sätt och då kanske jag skall börja träna där och se om det hjälper något.

Har oxå gjort ett par armband idag. Det e roligt att hålla på med smyckestillverkningen o virkningen. Jag mår bättre när jag göra något.

Man kan inte bara sitta och inte göra någonting. Det mår man bara ännu sämre av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar