30 oktober 2009

Tillbaka i bubblan

Jag kom för ngn timme sedan tillbaka till Friaborg, det var jobbigt o jag kände mig lite rädd el vad jag skall kalla det. Jag Haffades direkt upp av en personal som frågade hur läget var. Jag svarade att jag mådde "okej" men inte mer.

Hon frågade då om jag kände att jag behövde något mot oron, jag svarade att jag ville ha stesolid. Det var en början på att inte få ett bakslag direkt. Sedan frågade hon om hon skulle följa med mej till lägenheten så vi kunde prata en stund.

Det var bra att hon gjorde det för att jag skulle kunna se framåt.

Jag har haft det bra på permissen som jag varit på, men det har hänt mycket på kort tid och jag har inte hängt med i tankarna. Jag sover skitdåligt och e orolig för hur jag skall göra i många situationer. Men någonstanns så vet jag ju ändå....

Jag fick en jättefin röd vinterjacka av farmor idag som jag e jätteglad för.

/ Camilla

1 kommentar:

  1. Jag önskar dig lycka till i livet!=)
    Jag hoppas du inte glömmer vad jag har sagt, det kanske inte hjälper nu, men en dag kommer du och se att mina ord inte var så meningslösa och att de låg någon sanning i det.

    SvaraRadera