14 oktober 2009

Sjukhus i 2 veckor....

Ja nu har jag kommit hem till Friaborg för 6te gången och nu skall ni få höra.

Jag kom till Ystad Lasarett förra fredagen den 3dje okt. Då lades jag in för att jag var förstoppad än en gång. Läkaren som kom sedan på lördagen sa till mej: - Du Camilla Svensson lämnar inte detta sjukhus förän din magen fungerar!

Jag låg sedan till onsdag och väntade på att dem skulle komma fram till en lösning, den lösning kom för att man kom på att min ADHD medicin gjorde så att jag blev förstoppad hela tiden.

Sedan på torsdags kväll började jag och frysa och hyperventilera och då visste man inte vad det berodde på utan trodde att det var för att jag inte hade fått min medicin.
Sedan på fredag så satte men in en ny ADHD medicin. Sedan så steg febern mer och mer och man visste inte vad det berodde på.
Man flyttade då om på avdelningen så att jag fick komma till ett eget rum där jag då blev isolerad för influensa risken för dem andra patienterna. jag fick inte lämna rummet och varje gång som personalen kom in så hade dem skyddskläder och munskydd på sej. Jag blev rädd att det var svininfluensan som jag hade fått, men TACK o LOV så var det bara en vanlig influensa som jag hade haft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar