28 oktober 2009

Ett riktigt jobbigt dygn....

Jag började igår kväll att känna att jag fick panik, sedan satte jag igång att diska efter maten för att distrahera tankarna. Men det blev inte alls bra... Jag fick ett bakslag och det var skitjobbigt.

Dem kollade till mej många gånger under natten och jag var vaken nästan hela jäkla natten, jag mådde skit helt enkelt. Jag satt mej då på kvällen/natten och skrev ner mina känslor. Det hjälpte lite men inte så mkt att jag skulle kunna somna om igen.

Sedan imorse så gav jag brevet till mina Kp, dem läste det och efter det så hade vi ett långt samtal hur vi skall gå till väga för att jag skall kunna må bättre och komma vidare i livet.

Det hjälpte mycket att jag fick prata ut ordentligt... Tack min ssk o kp:)...

Längtar till imorron när jag skall åka till krstd och träffa pappa och sedan gå på bio med moster o mormor på kvällen, vi skall se "Flickan som lekte med elden". Det skall bli kul:) Sedan åker jag tillbaka hit till friaborg på fredag eftermiddag efter att jag har varit hos farmor o farfar och ätit lunch. Sedan efter det skall vi gå till stan och handla en vinterjacka till mej o fika:)... Tur man har människor runt om sej som bryr sej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar