2 september 2009

E det sant?

Ja, det e sant att jag Camilla Svensson skall flytta imorron torsdag. Jag skall flyga 100 mil ner i landet till Simrishamn. Det ligger ganska långt ner i Skåne.

Jag har varit här på RPK i Sundsvall i 1½ år nu, och därför känns det som att det inte e sant att jag skall flytta. Jag känner mej lite hospitaliserad el vad man kallar det? Det känns overkligt helt enkelt.

Allt e nu packat o klart, så nu väntar bara jag på att jag skall lämna rättspsyk i Sundsvall imorron bitti. Jag skall flyga som sagt var, o tack o lov så följer 2 av mina 4 kontaktpersoner med mej hela vägen ner. Dem hjälper mej att få ordning innan dem på fredag vid lunch flyger tillbaka till Sundsvall.
Hur kan man vilja bo i Sundsvall (norrland)? Jag kan inte förstå hur man kan välja och bo på ett såhär kallt o backigt ställe! Visst, utsikten från bergen e ganska fin. Men det e ju inte därför man bor här.

Haha, visst dem som e födda här o bor här kan inte heller förstå oss som bor i Skåne tex. Så det e väl skit samma vart man bor. Bara man har någonstanns att bo iaf.

Nu skall jag gå ut ett tag, behöver lite friskluft. Sedan e det bara o vänta:)


Kramar till alla som vill mej väl / Camilla "milla" Svensson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar