31 augusti 2009

Hur skall man vara för att man skall kunna acceptera olika situationer?

Ja det e en fråga som e svår att svara på. Jag vet inte vad jag skall säga eller göra för att jag skall kunna tro på att jag skall flytta ifrån RPK för gott. Jag vet inte hur det skall kännas när jag lämnar mitt rum nr 10 o skall flyga hem till mitt kära SKÅNE. Helt FRI från LPT o människor som bara skall läggas sej i och styra mej som människa. Det e inte rätt att man skall kunna vara inlåst på detta vis som jag har varit över 1½ år nu, jag o dem andra tjejerna här har varit med om många saker som inte skall kunna finnas inom vården. Vården skall inte straffa bort ett beteende, utan den skall kunna var som ett extra repskap som gör att man mår bättre inuti oxå. Man kan måla upp en utsida som alla gånger inte betyder att man mår så bra som man kanske kan tro. Man e väl lite falsk oxå med sina känslor om man inte kan visa den sidan.

Men men situationen e som den e, och den går inte att göra något åt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar