20 juli 2009

Nu RÄCKER det!!!

Nu e jag förbannad o ledsen på mej själv. Jag ser så förbannat tjock ut,så jag spyr på min egen kropp o själ! Jag har tröttnat på mej själv så jävla mycket nu så jag har satt upp sjuka mål för mej själv.

1. Gå/springa minst 1 timme om dagen!

2. Inte äta: Godis, chips, o vitt bröd med mera! Inte ha smör på mackan heller.(Kan låta torrt)

3. Inte dricka läsk o skit utan bara vatten!

4. Äta frukost o andra mål som man behöver på dagen.

5. Inte köpa ngt i kiosken el affären som inte e nyttigt!

6. Skall bara väga mej på måndagar!


JAG MÅSTE GÅ NER I VIKT SÅ E DET BARA. JAG HAR ALRDIG I HELA MITT LIV SETT ATT VÅGEN STÅR PÅ SÅ MKT SOM DEN GÖR NU. Jag skäms för mej själv

Varför mår jag så dåligt av att jag inte e nöjd med hur jag själv ser ut? Jo, jag vet varför. Det e för att jag känner att jag knappt kommer i mina egna kläder längre. Knappt dem kläder jag köpte för ett tag sedan.

NU e det FAN stopp med allt!! Jag kan inte se ut såhär.

JAG mår SKIT av att vara tjock o fet. Det e inte jag som jag ser i spegeln, det måste vara min fiende.


Sedan så igår kom jag på att det bara e 5 veckor tills jag flyttar till Skåne, jag trodde att det var 6 veckor minst. Men men jag kan inte göra ngt annat än att vara både glad o ledsen för att jag skall flytta. Ni som känner mej vet vad jag menar.


/ En riktigt FÖRBANNAD Camilla

1 kommentar:

  1. Förstår precis hur du känner dig. Själv har jag gått ner 26 kilo sen operationen och jag mår mycket bättre rent fysiskt. Det är bara att kämpa på men jag vet att det kan kännas omöjligt, speciellt om man som jag inte har nån karaktär...Men jag håller tummarna för dig.
    Kram.

    SvaraRadera