18 maj 2009

Yesssssssss!!

Jag fick igenom en lång permis idag. Jag kommer åka hem på onsdag tidig morgon och komma tillbaka den 30de, alltså nästan 2 veckor. Så jäkla göööööt!!
Jag kommer festa o gå på hästtävlingar ute på ribban utanför malmö..... Så kul att få göra saker som man verkligen inte har gjort på jag vet inte hur länge. Jag e glad måste jag säga.....

Sedan skall jag förhoppningsvis träffa den nya läkaren som jag har fått i Lund. Hon skall då göra en bedömning så kallat på mej. Efter det så skall dem som "styr mitt liv" bestämma en tid för vårdplanering nere i Skåne och det e då tänkt att dem skall ha ett ställe för mej att bo på, förhoppningsvis!!

Lycka till måste jag säga till Sofia o Innie som skall träffa socialstyrelsen imorron. " Det kommer gå skitbra för er, det vet jag!!"
'
Slut för denna gången så hörs vi igen.....

/Milla på Rättspsyk i Sundsvall

2 kommentarer:

  1. Välkommen till solen och värmen i Skåne. KRAM

    SvaraRadera
  2. man tackar man tackar... Skall bli SÅ SKÖNT att komma hem till mitt ljuva land SKÅNE! (Det e faktiskt sverige det med, även om många tycker att man e dansk när man bor så långt ner i landet)men men jag skall iaf till mitt SKÅNE!! SKÖÖÖÖÖNT!!!!

    SvaraRadera