4 maj 2009

Rättspsyk....Hm, jag blir less!

Först så blir man erbjuden att vara med i debatt på tisdag av svt. Sedan fick jag ett nej av min läkare att åka till göteborg och vara med i direktsändningen av debatt, men jag kunde vara med via telefonlänk sa han. Nu säger Rättspsyk här i Sundsvall, att om jag e med så e inte dem det och tvärtom. Dem vill inte bryta sin pollisi....Hm jag som kunde berätta min sida av att bli behandlad på samma avdelning som dömda brottslingar. MEN nu e det bara för mej att bita i det sura äpplet och gå vidare i min kamp mot att "vi" LPT tjejer inte skall sitta på rättspsyk när vi inte e dömda. Jag kommer inte ge upp någonting nu för att jag inte får vara med i debatten, snarare tvärtom faktiskt. Jag kommer kriga tills min röst inte räcker till längre. Så e det bara.

Och jag vet och tror verkligen att Sofia Åkerman och Elin Liljeholm kan föra vår talan tillsammans. Elin har ju trots allt suttit här på RPK i Sundsvall i 3 hela år.

Till Sofia och Elin: Jag Litar strongt på er!! Ge järnet! Ni KAN!

Jag kommer ju trots allt vara med i dem flesta sändningar som mittnytt gör i morgon och jag kommer ju även vara med i Rapport kl 19.30 på svt2 o det sänds ju oxå i hela landet. Så jag e ju med i spelets gång ändå så säga......

Mer kan jag tyvärr inte göra.

/En besviken Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar