15 maj 2009

15 månader idag

Idag precis på denna dagen har jag varit på samma avdelning på rättspsyk i Sundsvall i 15 månader. Jag kom till intaget på kliniken den 13 februari och den 15 februari kom jag till den avdelning jag fortfarande sitter på idag! Hemkst att jag fortfarande sitter här fast att jag inte har skadat mej sedan midsommar i fjol. Snart ett helt år har jag suttit inlåst utan att jag har skadat mej på något sätt...... Sammanlagt 7 ggr har jag varit isolerad o som längst 3½ dygn , 6 ggr har jag haft tvångshandskarna o som längst 3½ månad. Helt sjukt om man vet hur det e att ha handskarna på sej. Bara vara av med dem när man går på dass eller skall käka! Men nu får jag se när jag kommer ner till Skåne förgott igen, känns så ovisst fortfarande, i o med att inte någon vet speciellt mkt mer än att jag skall ner och träffa ngn läkare som dem för det först inte vet namnet på ens.....

Jaja jag kan inte göra mer nu, så det e "BARA" att vänta och se vad som händer....jippi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar