1 april 2009

Nu e man en tv-kändis:)

Ja nu har det publicerats på svt.se och även varit reportage om det i mittnytt (svt). Om ni vill se repotaget så gå in på svt.se och klicka på nyheter o sedan mittnytt så hittar ni mej där på bild:) Nu får dem!!

http://svt.se/2.55868/1.1503366/utskriftsvanligt_format klicka på denna länken så kommer ni till inslaget!! Detta har visats hela dagen både i mittnytt o även nu under kvällen på sydnytt, sedan kommer det ett annat avsnitt på östnytt i morgon där 3 andra tjejer som har varit här på rättspsyk blir intervjuade.

2/4.
Det här visade mittnytt idag: http://svt.se/2.55868/1.1506518/rattspsyks_metoder_kontroversiella?lid=senasteNytt_809583&lpos=rubrik_1506518 Plus att en läkare från östersund har kommenterat på mittnytt:s hemsida

2 kommentarer:

  1. Heja oss! Vad är det egentligen han säger på slutet, kärleksfull vadå? Jag kan inte påminna mig något kärleksfullt från Sundsvall. Kram.

    SvaraRadera
  2. Hej Carin! Göran Fransson säger i inslaget "kärleksfull sunism" med det menas att det e något som inte e äkta kärlek o omtanke. Sedan att han gör den grodan att han säger att man kan ha handskarna i vissa fall några dagar, när jag då sedan talar om att jag hade dem 3½ månad. HAHA där fick dem samvetet krossat:) Ha det bra Carin o hoppas att inslaget med er e bra ikväll:) Jag hejjar på er! Kram

    SvaraRadera