18 mars 2009

vet inte vad man skall göra.....

Nej jag vet inte vad man skall göra när man inte e på hobbyn eller ute på Dp. Det finns knappt ett skit och göra utöver hobbyn och sova. TRÅKIGT!!!!
Jag e less helt och hållet må jag säga, det e så jäkla tråkigt här så det går inte och begripa om man inte har varit här.

Fundera på ny permission faktiskt, hoppas jag kan åka hem den 8 april och komma tillbaka kring den 15 april. Det blir bra att vara hemma då, för att då har mina kusiner påsklov, då kan jag vara mkt med dem och sedan får jag chans att rida hos min moster och så med. Jag kan ju tyvärr inte sova något hos mamma o Rolle för dem skall till Rolands dotter i Stockholm under påsk, men jag kan sova hemma hos mormor o morfar och jag hoppas att jag får sova hemma hos min kompis Emelie någon natt oxå:)!!
Men nu skall jag gå och lägga mej så jag orkar gå upp och duscha innan morgonmötet i morgonbitti...... GOD NATT!!

2 kommentarer:

  1. Usch jag känner igen den där tristessen. Man vill ju inte sitta och spela tvspel hela dagarna heller. Jag får ångest bara jag ser en mariogubbe numera:) Håller tummarna för att du får åka hem i påsk. När kommer du till mig då? Mitt erbjudande om kidnappning står kvar ifall dom inte skulle skicka hem dig. Ring och jag kommer på stört, ska bara leta fram min rånarluva först:) Me like you very much! Kram Ida

    SvaraRadera
  2. Jag fick åka hem i påsk...inga problem, Andreas sa till och med att han hade velat att jag skulle stanna mer än en vecka men det går ju inte i och med att jag inte har någonstanns att bo. Sedan sa han tyvärr oxå att han tyckte att det blev mycket pengar för dem att betala perm efter perm hela tiden, men då sa jag att jag kan ju inte sitta här hela tiden när jag inte behöver vara här. Suck men jag fick tillslut ändå åka hem. :) Så någon rånarluva behöver du inte leta fram tyvärr:) Jag får se om jag kan komma till dej ngn gång! Vet inte hur dem ställer sig till att jag vill åka till dej?? Men men jag kan ju alltid fråga:) Kram

    SvaraRadera