26 mars 2009

VARFÖR, VARFÖR o VARFÖR?

JA jag e förbannad för att ingenting händer som skall hända, VARFÖR? Jag e irriterad för att saker o ting sägs att det skall göras men inte görs, VARFÖR? Eller skall man bara gå o vänta på att få komma ut ur detta helvetet? Jag har väntat nu snart i 2 månader sedan mina KP sa att jag skulle ut till ett behandlingshem....o det e inte mkt som har hänt, VARFÖR?

Jag vill ju veta lite innan jag åker hem på permission den 7de april, så att jag inte bara åker hem i ovisshet. Det e ju tyvärr som sagt inte något jag kan göra men ändå.

VARFÖR, VARFÖR o VARFÖR blir det såhär? Jag e helt maktlös eller vad jag skall säga, jag kan inte göra nånting utan det e bara min KP o läkare som skall bestämma över vad som skall hända, o säger jag något så händer det knappt ändå. Visst dem kanske försöker engagera sig men ändå.....

JAG VILL HEM TILL SKÅNE NUUUUUUUUU!!!!!!

* Ida ( http://idasterneling.blogspot.com ) min kära vän har givit mej ett tips, hon vill åka hit till sundsvall o kidnappa mej för att jag skall komma härifrån så fort som möjligt, men som alla vet så funkar ju inte det, men jag hade gärna låtit henne kidnappa mej om det hade funkat!!

Men en sak skall ni veta, JAG skall vara hemma i SKÅNE när jag fyller 25 år!!

2 kommentarer:

  1. jag är bara ett samtal bort. Leter för fullt efter rånarluvan;) Kram på dig

    SvaraRadera
  2. ja du Ida...leter du fullt efter rånarluvan? :) Men men som jag skriver att det går ju inte att du rånar mej utan det får gå till på rätt sätt istället eller hur? Ehh det går ju inte o fråga dej:) Kram

    SvaraRadera