11 mars 2009

Hästlivet











Japp hästlivet har varit ett av mina största intresse genom mitt korta liv som har varit, det har varit hästarna för hela slanten som man brukar säga. Miss Carmencita var den hästen som gav mig allt inom sporten, både bra och dåliga saker faktiskt. Utöver hoppningen så var det fälttävlan som var en rolig sport för både mig och carmen, vi älskade skog o mark och då att få hoppa hinder och tävla ute i naturen var ju bara ett måste. Carmen sålde jag december 2007 pga att jag ju fick sluta med hästarna när jag blev tvungen att flytta hit till sundsvall, men nu när jag snart e påväg till skåne igen så har jag faktiskt bestämt mig för att jag på något sätt skall skaffa mig häst igen, saknar det så mycket så det finns inte ett ord som kan beskriva!!




Visar därför lite bilder på mig och carmen, mest fälttävlans bilder faktiskt. Kul att ha kvar fast att man inte har hästen kvar.....

2 kommentarer:

  1. Kul att du också bloggar. Jag är lite dålig på att uppdatera ibland med det är som med allt annat, det går upp och ner. Kram

    SvaraRadera
  2. Tack carin "lilla". Tycker att det e väldigt tråkigt att du e inlagd igen men som ida skriver så tror jag på dej! /kram milla

    SvaraRadera