6 mars 2009

Händelsefull dag

Ja jag vaknade tidigt imorse och sedan vid halv 10 så kom den här läkaren och kollade och kände och han sa då att han fick ringa kirurgen och skicka en remiss, efter han hade gjort det så sa han att dem skulle komma från kirurgen och känna och göra en bedömning.

Jodå mycket riktigt så kom dem och det enda dem sa i princip var att det skulle tas en massa prover och sedan fick dem jobba utifrån det då.

Sedan gick jag ut 2 rundor efter lunch och jag mådde inte bra, tog mej två rundor runt sjukhuset och sedan när jag kom tillbaka så mådde jag riktigt dåligt, då fick det bli så att sjuksköterskan som jobbade nu ikväll fick ringa och prata med den läkaren får kirurgen och fråga vad vi skulle göra.

Så efter mycket om och men så beslöts det i alla fall att jag skall få komma ner på röntgen över magen och sedan får dem gå på vad det visade om det visade något, men klockan e nu 19.55 och jag har inte fått gå ner ännu så det känns inte som det blir av i alla fall. Men men man får leva på hoppet!!

Jag går här och har ont och mer kan jag inte göra......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar