4 januari 2009

VARFÖR KAN INGEN FÖRSTÅ????

Jag förstår inte varför ingen vill försöka förstå och hjälpa mig att komma vidare, av detta problem blir det att jag mår jättedåligt och vet inte var jag skall ta vägen el vad jag skall göra med mig själv.....
Skall man behöva bli arg och slänga luren i örat på folk och stå och bli förbannad och arg på dem som finns runtomkring en? JAG VET INTE VAD FAN JAG SKALL GÖRA LÄNGRE!!!
Detta med att jag går på nålar gör dagarna bara värre, jag går omkring och bara é arg och irriterad på allt som folk säger till en. Alla säger hela tiden att jag inte har något att vara arg för men det har JAG....
Jag mår inte alls bra och det gör att jag inte kan hålla känslorna inne utan dem kommer ut på lite olika sätt.
Säger man att man vill prata med någon så säger dem bara tex ,vi tar det på nästa veckosamtal.
Jag blir KNÄPP av att det är såhär nu, jag blir snart riktigt riktigt arg på vem som helst känns det som, men framförallt på mina KP.
JAG HATAR DETTA LIVET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar