19 januari 2009

Riktigt nöjd med allt idag!

Ja först så var jag ute på 1h Dp och gick mitt varv runt ryggisspåret som jag inte gjorde i torsdags som jag skulle gjort. Sedan kom jag in på ronden och det var bara bra allt som blev sagt där inne, jag får åka hem på min permission i februari som jag ville, 4h Dp alla dagar i veckan, och sedan höjde läkaren min Lyrica o även Stratteran (den nya medicinen). Plus att jag sedan på hobbyn kunde jag nästan sätta ihop mitt lapptäcka så det blev ett täcke men jag har fortfarande en stor lapp som skall göras och det bestämde jag att jag skall göra i en helt annan färg, så jag åkte nu på mina 2 Dp timmar som jag hade kvar och köpte ett rött garn som jag började sticka med nu innan jag kom upp igen till avdelningen. Jag skall även göra vad jag kallar en ram på hela täcket i rött, det blir nog riktigt fint tror jag faktiskt!

Skall fortsätta imorgon både på Dp:n och hobbyn som e imorgon efter att jag har träffat Socialstyrelsen, dem kommer ju imorgon kl 09.00 och skall träffa mej för att höra vad jag tycker om VÅRDEN med mera. Jag kommer säga precis allt jag tycker om denna såkallade vården och behandlingen som e här på rättspsyk i Sundsvall.

Japp men nu tittar jag på handbollen där Sverige möter Spanien och leder igen, dem har ju redan vunnit 2 matcher så detta blir om jag får gissa den tredje.

Mår helt OKI idag!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar