26 januari 2009

Idag e det både bra o dåligt.

Idag började dagen med att jag o mina Kp träffade min psykolog och pratade om lite olika saker, det ena var att jag skulle fixa dessa 2 permissionerna nu som väntar, sedan fick jag reda på att jag kommer få en ny Kp efter att min ena Kp slutar 1 mars, jag fick oxå reda på att jag skall börja nu inom det närmaste att träffa arbetsterapeuten, sedan det som gjorde mig mest nöjd med förmiddagen var att i början av mars skall mina Kp kontakta min kommun och börja med utslussningen för mig härifrån....det känns helt otroligt nästan att det kommer ske om cirkus en månad, åtminstone att det kommer börja då ungefär.

Sedan efter det så bråkade jag en hel del med min pappa om lite olika saker och det resulterade i att jag inte får sova hos honom o hans sambo när jag kommer "hem" på permissioner, så jag fick lösa detta med denna permissionen nu i veckan med att jag får sova hos mormor o morfar 2 nätter istället för hemma hos pappa. Det känns jättebra att jag har mormor o morfar som ställer upp för mig.
Sedan får jag se efter denna pemissen hur jag skall lösa nästa permission som igentligen e på en vecka, men jag får se hur det löser sig på ett eller annat sätt....mina Kp hjälper ju mig med det.

Annars har dagen varit helt OK tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar