4 januari 2009

Det finns ingen framtid för mig....

Vad skall jag göra för att jag skall kunna se ut ur detta helvetet? Alla säger bara att jag kanske skall ta det lugnt och ta dagarna som dem kommer el att jag skall se det positiva ( om jag nu hade kunnat se det ) el att mina KP här på avdelningen säger att dem har en liten fundering/plan framöver men dem kan inte säga den till mig. FAN HELLER att dem har/ eller?

Att jag mår dåligt säger dem flesta é för att allt ligger på is nu när det har varit så mkt helger, men jag håller inte med. Jag mår dåligt för att jag känner att det knappt inte händer någonting som kan göra mig glad o rofylld, att jag har ngt som jag kan se framimot. Men men det é kanske inget med det eller?
Det kanske bara é en naturlig reaktion när man mår lite kasst?
JAJA skit samma. ..... Jag får väl må lite dåligt o ta dagarna som dem kommer helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar